Tuesday, April 2, 2013

KAU PERGI JUA.........

Dah berabuk rumah Choc Eyes.......agak sibuk lately...jaga suami sakit......urus anak2......Terpandang akan status Dana Sinar Fauziah memaklumakan kembalinya Fauziah @ Gee....isteri tersayang rakan blogger Choc Eyes En Abil, ke Rahmatullah benar2 membuatkan Choc Eyes tersentak........Owh.......akhirnya Kau pergi juga sahabatku Gee. Walau tak pernah bertemu...namun setiap entry kasih sayang En Abil utk kamu, Choc Eyes merasakan kita telah mengenali antara satu sama lain Gee.......Setiap entry suamimu menjadi khabar rutin dirimu utk penetahuan Choc Eyes yang jauh di Selatan....Hajat untuk bertemu kamu tak kesampaian juga akhirnya Gee.

Gee.....kalaulah itu ketentuan untukmu....Choc Eyes dan rakan2 redha akan pemrgianmu ke Hadrat Ilahi. Semuga kau damai di sana sahabatku Gee.

Allahummaghfirlaha warhamha wa a'fiha wa'fuanha...waadkhilha ila jannatil firdausil 'ula... (Ya Allah ampunkan lah dia dan kasihilah dia,berikn keselamatan kepadanya,dan masukkan dia dalam syurga jannah yang tertinggi...aminnnn)

Air mata yang berderai
Siapa yang menghapuskan
Hati kering dan gersang
Siapa yang meneduhkan
Sedangkan kau yang ku sayang
Telah pergi dari ku
Dengan cinta dan harapan hidupku
Oh sayang
Tiada lagi ku dengar kidungmu
Tiada lagi derai tawamu
[
Hanya kesepian yang kian
Mencengkam jiwaku
Malam malam dingin membeku
Hari hari kian kelabu
Dalam doa kudus ku sebut nama mu
Cintaku... Oh sayang
Damailah kau di sana
Di sisi Tuhan yang Esa



No comments:

Post a Comment